Mijn Klacht:
Vorige week geen folders ontvangen
Deze week ook nog niet, normaal maandagmiddag.
Gewenste Oplossing:
Vanaf september, altijd op maandagavond ontvangen van folders

Vorige week geen folders ontvangen
Deze week ook nog niet, normaal maandagmiddag.
Vanaf september, altijd op maandagavond ontvangen van folders
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 25 februari 2021 om 10:05 geantwoord
Geachte heer/mevrouw Doornbos,
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de
bezorging iets te wensen overlaat.
Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteit