Klacht: KLACHT RECLAME BEZORGING

op 18 juni 2010 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang sinds twee a drie weken helemaal geen folders meer, daarvoor erg laat, folders van kruitvat met aanbiedingen van dinsdag, lagen pas donderdag in mijn brievenbus

Gewenste oplossing

Ik wens de folder op maandagavond, VOORDAT de folderaanbiedingen starten.
Momenteel ontvang ik helemaal niets meer.

Reactie van de melder van de klacht Diana Noortman

8 jaren geleden - De bezorger is netjes aan de deur geweest, hij zegt de folders steeds te bezorgen. Heb de folder vandaag ontvangen. De bezorger heeft mij verzekerd de folder in de toekomst steeds tijdig te bezorgen. Ben tevreden met deze afhandeling. Klacht kan daarom gesloten worden. Bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Diana Noortman

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 juni 2010 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bezorger aangesproken op niet bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Noortman