Mijn Klacht:
Wij krijgen al een aantal weken geen folders meer en hier baal ik erg van.
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn folders gewoon wekelijks krijg, net als anders.

Wij krijgen al een aantal weken geen folders meer en hier baal ik erg van.
Dat ik mijn folders gewoon wekelijks krijg, net als anders.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 07 december 2021 om 12:13 geantwoord
Geachte mevrouw Mienstra,
Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer