Klacht: geen folders

Jose de Jong op 06 oktober 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil even doorgeven dat wij al vanaf een week voor de grootte vakantie geen folders hebben ontvangen
5131 cd

Gewenste Oplossing:

dat wij weer folders krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 oktober 2021 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jong,

 Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

 Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Op dit moment missen wij uw huisnummer, waardoor wij geen melding kunnen aanmaken.

Wij hopen snel iets van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Jose de Jong