Klacht: Geen folders

Wim Neerings op 22 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg al een week of 10 geen folders meer in de bus. Al diverse malen doorgegeven maar totaal geen reactie ontvangen. Meerdere buren hebben hier last van.

Gewenste Oplossing:

Als ik iets van jullie hoor en ik weer wekelijks de folders in de bus krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juli 2021 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Neerings,

Wij vinden het spijtig om te moeten vernemen dat de bezorging niet naar behoren verloopt. De melding hebben wij neergelegd bij de afdeling bezorgen. Deze afdeling gaat met de bezorger in gesprek en zal naar aanleiding hiervan passende maatregelen treffen.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Neerings