Klacht: Geen folderpakket geleverd.

op 08 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag.
Deze week en veertien dagen geleden hebben we geen folderpakket gekregen.
Van familie die op het Dr. Willem Dreeshof woont weten we dat er een aanzienlijke hoeveelheid folders bij de papiercontainer daar in de buurt ligt.
dit betreft folders die door Spotta worden verspreidt.

Gewenste Oplossing:

Als oplossing zie ik;
Door Spotta bewoners benaderen die als tussenpersoon en klankbord naar Spotta toe willen fungeren en communiceren .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 juni 2021 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kobussen,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door wimkobussen