Klacht: Geen bezorging wekelijkse folders

Mevrouw P. van gestel op 20 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 3 weken krijgen wij op de oneven nummers géén folders meer bezorgd, terwijl aan de overkant op de even nummers wel wordt bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als er weer folders bezorgd worden!!!!!!!

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2021 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Gestel,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling.

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Mevrouw P. van gestel

Heeft op 21 juli 2021 om 11:31 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Dat duurt wel erg lang, de hele straat met oneven nummers heeft al 3 weken geen folders ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw P. van gestel