Mijn Klacht:
Sinds 17 januari 2021 hebben wij keurig iedere week op tijd de folders ontvngen tot 19 september, daarna niets meer ontvangen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als we de folders wekelijks en op tijd ontvangen

Sinds 17 januari 2021 hebben wij keurig iedere week op tijd de folders ontvngen tot 19 september, daarna niets meer ontvangen
Ik ben tevreden als we de folders wekelijks en op tijd ontvangen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 07 oktober 2021 om 14:02 geantwoord
Geachte heer/mevrouw van den Bosch,
Wij betreuren het dat de bezorging de afgelopen periode niet goed is gegaan. Daarom is de melding geregistreerd en doorgezet naar de bezorg afdeling. Zij zullen de melding oppakken met bezorger van uw wijk.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer