Klacht: Folderpakket niet ontvangen

C.H. van den Bosch op 07 oktober 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 17 januari 2021 hebben wij keurig iedere week op tijd de folders ontvngen tot 19 september, daarna niets meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als we de folders wekelijks en op tijd ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 oktober 2021 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Bosch,

Wij betreuren het dat de bezorging de afgelopen periode niet goed is gegaan. Daarom is de melding geregistreerd en doorgezet naar de bezorg afdeling. Zij zullen de melding oppakken met bezorger van uw wijk.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch