Klacht: dubbele bezorging

op 13 juli 2010 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen sinds vorige week de folders dubbel ze worden op maandag en dinsdag bezorgd de bezorger zegt dit te moeten doen maar wij vinden dit onnodige verspilling en de mensen met een sticker op de brievenbus die geen folders willen ontvangen krijgen ze ook in de bus en na gesprek met de bezorger zegt deze dit te moeten doen en niemand over te mogen slaan ik hoop dat dit goed met de bezorger overlegd kan worden hij doet zijn werk goed zegt hij

Gewenste oplossing

geen dubbele bezorging (zo krijg je weken niets en zo twee keer dezelfde ) en voor de buurtbewoners met een sticker op de brievenbus geen reclamefolders graag overslaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 september 2010 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bezorgers zijn hierop aangesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door silleman