Klacht: Bezorgen folders

Dik Bos op 25 november 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Al 2weken geen reclame folders ontvangen deze maand en vorige maand ook 1keer. Mijn postcode is 7881RD nummer 18

Graag folders

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 november 2021 om 13:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bos,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Dik Bos