Mijn Klacht:
In de maand december 2021 één maal gekregen in brievenbus.
in de maand januari 2022 tot nu toe nog geen folders gekregen.
Gewenste Oplossing:
bezorging van reclamefolders in mijn woonplaats

In de maand december 2021 één maal gekregen in brievenbus.
in de maand januari 2022 tot nu toe nog geen folders gekregen.
bezorging van reclamefolders in mijn woonplaats
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 januari 2022 om 12:13 geantwoord
Geachte heer F. van Kuijk,
Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.
Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.
Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.
Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijk groet,
Afdeling kwaliteit