Mijn Klacht:
Ik meld al weken via het contactformulier van Spotta dat ik geen folders ontvang. En ja ik heb wel de groene sticker op mijn brievenbus
Gewenste Oplossing:
Gewoon weer elke week het folderpakket ontvangen

Ik meld al weken via het contactformulier van Spotta dat ik geen folders ontvang. En ja ik heb wel de groene sticker op mijn brievenbus
Gewoon weer elke week het folderpakket ontvangen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Spotta
3 jaren geleden - Beste mevrouw van Daatselaar, Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer
Reactie van de melder van de klacht Tina Van daatselaar
3 jaren geleden - Nr.18
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 maart 2022 om 13:27 geantwoord
Geachte mevrouw Van Daatselaar,
Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.
Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.
Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Nogmaals ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer