Klacht: Al weken geen folders ontvangen

Tina Van daatselaar op 30 maart 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik meld al weken via het contactformulier van Spotta dat ik geen folders ontvang. En ja ik heb wel de groene sticker op mijn brievenbus

Gewenste Oplossing:

Gewoon weer elke week het folderpakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Beste mevrouw van Daatselaar, Graag ontvangen wij ook uw huisnummer zodat wij de melding in behandeling kunnen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Reactie van de melder van de klacht Tina Van daatselaar

3 jaren geleden - Nr.18

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 maart 2022 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Daatselaar,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.

Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Tina Van daatselaar