Klacht: Sporttas Everlast

op 12 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een sporttas Everlast besteld. Deze sporttas wijkt totaal af van de foto. Ik heb meteen contact opgenomen met Groupon dat ik hier niet mee akkoord ga. Ik kreeg van Floortje te horen dat Groupon dit gelijk zou onderzoeken en dat ik rekening moet houden met 4 weken voordat Groupon hierover meer kan vertellen. De 4 weken zijn voorbij, Groupon weet van niets en ik zit nog steeds met de sporttas. Ik kan mij nu niet meer beroepen op de Wet koop op afstand en nu moet ik bij het bedrijf Dimass B.V. zijn om mijn geld (en verzendkosten) terug te vragen.

Gewenste Oplossing:

Dat Groupon dit netjes oplost en mijn geld terugstort en niet de klant laat opdraaien omdat een zakenpartner van Groupon zijn verplichtingen niet nakomt.

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrick,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door