Klacht: Sporttas Everlast

op 12 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een sporttas Everlast besteld. Deze sporttas wijkt totaal af van de foto. Ik heb meteen contact opgenomen met Groupon dat ik hier niet mee akkoord ga. Ik kreeg van Floortje te horen dat Groupon dit gelijk zou onderzoeken en dat ik rekening moet houden met 4 weken voordat Groupon hierover meer kan vertellen. De 4 weken zijn voorbij, Groupon weet van niets en ik zit nog steeds met de sporttas. Ik kan mij nu niet meer beroepen op de Wet koop op afstand en nu moet ik bij het bedrijf Dimass B.V. zijn om mijn geld (en verzendkosten) terug te vragen.

Dat Groupon dit netjes oplost en mijn geld terugstort en niet de klant laat opdraaien omdat een zakenpartner van Groupon zijn verplichtingen niet nakomt.

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:52 geantwoord

Beste Patrick,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door