Klacht: sporen van banden en krassen

op 28 november 2016 over Raamzeilen.nl in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

.Even mijn verhaaltje , ik heb zeilraam 3 stuks aangekocht . Op afgesproken dag van levering verlof genomen en 3 mensen uitgenodigd te helpen met het naar binnen brengen van paket van 4 meter lengte. Echter op afgesproken dag van levering niets …. Geen SMS, geen telefoon, geen mail dat de levering niet zou aangeboden worden … paar dagen nadien ,enkel mijn vrouw was thuis de levering van de zeilenramen ,een paket van 4 meter lengte kilo …. waar 1 persoon deze levering moest lossen en 20 tal meters dragen … wij met 3 personen het paket gedragen hebben .
Avonds merkte ik dat er een knik in het paket was op 1 meter van de totale lengte . Ik die niet in machte was omwille van grote en gewicht van de zending deze op beschadigingen te controleren op aanraden van raamzeilen steeds voorzichtig en met zorg de zeilen te behandelen , na plaatsing wat wij met 4 personen gedaan hebben geen beschadiging opgemerkt en lof over het raamzeil en met een tip aan de fabrikant van deze raamzeilen , na een week pause hebben wij de volgende zeil gemonteerd en dit omwille van de vrij tijd . De zeilen zijn gemonteerd in de volgorde zij verpakt waren en dit zonder de volgende verpakking te open. Week nadien zijn wij met de 4 zelfde personen verder gegaan met montage en de koker eerst verticaal zettende met 3 personen 1 persoon op ladder om het raamzeil in geleiding te schuiven , de 3 personen vervolgens verticaal het raamzeil houdende in de geleiding brengen. Onmiddellijk zien wij een voetspoor en een spoor van banden en waar dit spoor stopt diepe krassen en dit enkel op het raam en niet op de gekleurde bache ,raam bevind zich op ongeveer 1meter van zijkant van raamzeil het spoor begint niet op hoek van het zeil , enkel op het raam. Op zondag meld ik dit aan de fabrikant , ook even Google ik de firma hun naam en kom op nog klachten waar de firma klanten in de kou staan ….. maandag niets geen mail telefoon dood …. ik informeer bij consumenten bonden die op woensdag aan de bewuste firma mail sturen . Onmiddellijk telefoon van raamzeilen met vanaf eerste minuut ” dat zijn wij niet geweest!!! Waar er een dovemansoren gesprek begint van ons beiden , maar intresses naar wat en hoe 0 . Enkel dat dit mijn schuld is . Vandaag mail van bewuste firma met de opmerking kleine krassen kan , grote krassen keuren wij af ( afmeting kleine kras ?? ) er zou zelfs een keuringsrapport zijn van elke bache…. nooit gehad/gezien ? Ook met de opmerking dat voetstappen kan … deze zouden kunnen omdat zij het raamzeil aanmaken in stoffige omgeving deze voetstappen in het stof zich overzetten naar het raam …

Gewenste Oplossing:

wanneer ik raamzeil ontvang waarvoor ik betaald heb , een onbeschadigd nieuw raamzeil of op zijn minst spoor ,krassen verwijdert

Alle klachten die gemeld zijn door johnpiron