Klacht: Spoorloze pakketten

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketten verdwijnen door Post.nl

Van de 7 pakketten zijn er 5 spoorloos, als bezorger aangeeft dat ze geleverd zijn is het einde discussie

Briefje in de bus dat er weer 2 pakketten zijn ZIE BIJLAGE…geen datum erop…geen afhaallocatie en geen pakketcode…zijn dus ook weg…Post.nl zegt doodleuk, helaas kunnen we hier niks aan doen..einde discussie

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketten of schadeloos gesteld worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer Besselink, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u zoveel problemen ondervindt met de bezorging van uw pakketten. Ik begrijp hoe vervelend dit voor u is. Weet u op welke pakketten dit laatste briefje betrekking heeft? Als u mij de bijbehorende 3S-codes stuurt, dien ik een klacht voor u in richting de bezorger. U moet er immers op kunnen vertrouwen dat niet-thuisberichten duidelijk en correct zijn ingevuld. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijk groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Trizor