Klacht: spoorloos pakketje

op 02 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Korthof, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Klopt het dat u de ontvanger van dit pakket bent en dat dit pakket naar Duitsland verstuurd is? Heeft u hierover al contact opgenomen met de afzender? Zou u de 3S-code van het betreffende pakket ook mee willen sturen als reactie op dit bericht? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Korthof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Hugosyl

4 maanden geleden - Beste Post NL, De vraag die u mij stelt via email en hier, zijn werkelijk nutteloos overbodig. Ik geef u aan dat ik geen enkele code heb. Deze zijn blijkbaar met een bank afschrift ook niet te achterhalen. Ja ik ben de ontvanger van het pakket. Ik ben bij de verzender geweest, bij de winkel, bank afschrift mee, niemand komt met een oplossing. Jullie zijn gewoon verplicht het pakket te bezorgen. Mocht dat om wat voor reden niet lukken, horen jullie gewoon te weten waar dat pakket is!!!

Heeft op 21 december 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte mevrouw Korthof,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Indien het pakket zonder track&trace code is verzonden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er gebeurd is. Een zending zonder track&trace is niet verzekerd en dit betekent dat het niet mogelijk is om een onderzoek op te starten. Het spijt me dat ik u hier niet bij van dienst kan zijn. De afzender is onze opdrachtgever en kiest de wijze van verzending en de daarbij horende voorwaarden. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen in deze situatie.

Heeft op 23 december 2017 om 20:34 geantwoord

Afschuifsysteem!! Nemen geen enkele verantwoording. Pakket kwijt twv 80 euro en verzendkosten kwijt! 90 euro weggegooid , schuld aan post nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hugosyl