Klacht: Spookfactuur Telfort na 6 jaar

op 23 mei 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb een incassofactuur gekregen van bijna 300 eur van Telfort na 6 jaar. Ik heb thuis een opzeggingsbrief van Telfort en ik er staat niks meer open bij Telfort. Ik mom zojuist van het filiaal af. Dus ik begrijp niks van de brief van Vesting Finance. Maar ik ga niks betalen!

Een brief van Vesting Finance dat er een misverstand is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Vesting Finance

1 jaar geleden - Goedemiddag heer/mevrouw Raziki, Onze incassoafdeling heeft u als volgt geinformeerd: Zoals u wellicht kunt begrijpen kunnen wij u, zonder dat wij onderzoek hebben kunnen verrichten naar uw bezwaar, dergelijke toezegging niet doen. Tijdens ons telefoongesprek van 23 mei 2016 hebben wij met u afgesproken dat u ons een kopie van de opzeggingsbrief toestuurt, zodat wij uw bezwaar in behandeling kunnen nemen. Wij hebben de e-mail inmiddels ook ontvangen. Uw bezwaar is in behandeling bij de behandelaar. Wanneer wij uw bezwaar hebben afgehandeld, wordt u hierover nader bericht. Wij vertrouwen erop u hiermede vooralsnog tot tevredenheid te hebben geïnformeerd. U ontvangt op korte termijn een nadere inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet Klachtenmanager Petra van der Pas

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 juni 2016 om 10:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AdRaz