Klacht: Spookfactuur

op 14 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg zomaar een factuur per mail waarbij verteld wordt dat ik bij Cristal Pixler BV een Mega Mystery Box heb besteld , de factuur bedraagt 59,95 en het pakje zou nog per Postnl worden bezorgd.
Bij bellen werd er gezegd dat annuleren niet meer kan, want pakket is al verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Geen gezeur van dit bedrijf en geen onterechte facturen, wens niets van hen te ontvangen of te moeten retourneren aangezien ik geen enkele actie heb genomen om dit soort onzin over mij heen te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 december 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martanl,

Dank voor je bericht. Wij zien dat het probleem in de tussentijd al is opgelost.
Mochten hierover nog vragen zijn, vernemen we die graag.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Martanl