Klacht: Spookfacturen achteraf en geen geld terug bij schade

op 05 maart 2018 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

We hebben maanden geleden items verstuurd via Parcel international. We kregen eerst de factuur die was afgesproken maar daarna facturen met naheffingen omdat het gewicht en afmetingen niet zouden kloppen. Dat zou in 1 geval waar kunnen zijn maar alle andere pakketten daarna niet omdat we ze zelf hebben opgemeten en gewogen. Ik krijg maanden na dato nog steeds facturen, zelfs een naheffing van 3.000 Euro hebben we gehad en na veel werk van onze kant, kregen we daar een creditnota voor. Vandaag weer een onterechte rekening ontvangen maar ik ben het nu zat.
Wat zijn dit voor maffiapraktijken? Ik voel me ook belazerd voor de vorige naheffingen die ik toch maar wel heb betaald maar het voelt onterecht en eerlijk gezegd wil ik daarvoor mijn geld terug.
We hebben schade geleden en we hadden daar een verzekering voor maar daar horen we niets meer over. Daarvoor willen we graag gecompenseerd worden.
Het kost uren om alles steeds uit te moeten zoeken en eerlijk gezegd zijn we helemaal gefrustreerd over de gang van zaken want zo kun je toch niet met je klanten omgaan.
Als je de factuur gemaild krijgt, staat er een opmerking bij dat je kunt klikken op een link als je klachten hebt maar die link werkt niet.
We kregen vorige maand ook weer een spookfactuur die later weer gecrediteerd werd. Je moet steeds een dispuutformulier invullen maar ik ben het zat om facturen te krijgen die niet van toepassing zijn en daar dan weer veel tijd aan te besteden. Ik denk dat mijn medewerkster zeker 10 uur besteed heeft aan het weerleggen van de facturen en het oplossen van hun chaos en dat mag wat mij betreft ook gecompenseerd worden.
Zoals je leest is bij ons de maat vol en willen we nu compensatie.
Ik ben het type niet om zo mijn gram te halen maar ik vind dat het tijd wordt om mijn gelijk te halen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.

Creditnota voor de laatste, onterechte, factuur.
De keer dat we schade hebben geleden terwijl we wel verzekerd waren, dat wil ik uitbetaald krijgen.
Ik wil verder nooit meer een factuur van hen ontvangen, want ik doe al maanden geen zaken meer met Parcel international.
Ik wil met terugwerkende kracht alle naheffingen terugvorderen omdat we de pakketten zelf hadden gemeten en gewogen.
Ik wil compensatie voor 10 uur uitzoek werk van onze kant en eigenlijk zou smartegeld niet misplaatst zijn gezien het feit dat mijn medewerkster en ik Erg gefrustreerd zijn geraakt van hun manier van zaken doen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parcel International in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parcel International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parcel International

Heeft op 14 september 2018 om 15:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Decennia design