Klacht: spookbezoek

op 17 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens aankonding zou DHL vandaag een pakket leveren. Een kraan voor de badkamer. We hebben speciaal vrij genomen om de bezorger op te wachten en dan direct met de kraan aan de slag te kunnen. De hele dag was er iemand thuis. Er is niet aangebeld, er zit geen briefje in de brievenbus dat DHL langsgeweest zou zijn.
Toch zien we, aan het eind van de middag, dat DHL niemand thuis heeft getroffen. We zijn zeer verbaasd en erg teleursgesteld. Bellen met het DHL service nummer levert niets op. De dienst van de bezorger zit er al op. Bezorgers mogen niet gebeld worden? We kunnen een klacht indienen, maar daarmee wordt die kraan natuurlijk niet meer vandaag geleverd. Het klinkt als een overbelaste bezorger die lukraak deze bestelling op ‘ niet thuis’ heeft gezet om zijn werklast te verminderen.

Wanneer wij worden gecompenseerd voor de schade (tijd), DHL excuses maakt en de bezorger wordt berispt/gestraft/geschorst/ontslagen oid.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger niet bij u is langs geweest en dat u geen niet thuis kaartje heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hier heb ik dan ook direct melding van gemaakt bij het desbetreffende depot. Volgens mijn gegevens heeft u gisteren de levering van uw zending gewijzigd naar leveren bij een parcelshop. Hier is het pakket zojuist geleverd.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 augustus 2017 om 23:24 geantwoord

Het is mijn oplossing geweest. Vanuit DHL is helemaal geen oplossing geleverd of poging daartoe gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Spooklevering DHL