Klacht: spook incasso

op 30 april 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vesting finance stuurt een brief dat ik volgens hun client federal express nederland nog een vordering open heb staan. Ook dat er al meerdere malen zou zijn gewezen op vorderingen. Het enige wat ik zou kunnen bedenken zijn importkosten van pakketpost maar alles wat ik daadwerkelijk heb besteld is netjes betaald met evt betalingsbewijzen.

Verklaring en kwijtschelding van deze brief. Tevens een tik op de vingers van vesting finance als dit daadwerkelijk oplichting is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht redelice

10 maanden geleden - Factuur gehad van vesting finance. Mijn naam en adres komen niet overeen met documenten die vesting finance gestuurd heeft.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 09:32 geantwoord

Heeft op 17 mei 2016 om 15:02 geantwoord

4 mei is er telefonisch contact geweest waar de documenten zijn doorgenomen. Tevens is er door de medewerker van vesting finance besloten dat deze zaak niets met mij te maken had aangezien hij ook niet op mijn naam stond. Ik kon de brief toen als niet verzonden beschouwen.

Maar tot mijn grote verbazing krijg ik twee weken later nogmaals dezelfde brief in mijn mailbox met dezelfde eis enkel een veranderde datum.

Alle klachten die gemeld zijn door redelice