Klacht: spook gebruik in VS

op 27 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op vakantie geweest naar Amerika. Toen ik terugkwam kreeg ik een nota van Simpel van 25 euro, iedere dag zou ik 0.09MB verbruikt hebben voor €0.74 per dag.

Dat is natuurlijk raar, ten eerste heb ik mijn mobiele gegevens uit gezet op Schiphol, ten tweede moet het duidelijk zijn dat het onmogelijk is om alle dagen precies 0.09 MB te verbruiken. Telefonisch contact met de klantenservice bleek een storing te zijn. het wordt doorgezet naar de technische dienst. Helaas betekent dat wel dat zij geen gegevens doorzetten naar de financiële afdeling die over de nota’s gaat. In dit digitate tijdperk is doorgeven van een foutieve nota met tel nummer en klant nr blijkbaar onmogeljk. Nu heb ik een nota van 15 euro extra voor iets wat ik niet verbruikt heb en wat duidelijk een storing is.

Gewenste Oplossing:

Als dit gecorrigeerd wordt naar mijn normale termijnbedrag dus 10 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door c.j.a.vantilburg