Klacht: Spook bezorger

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de vierde x heeft de de DHL bezorger gemeld dat wij wederom niet thuis waren terwijl mijn 2 kinderen ivm Corrona de hele dag thuis zijn,de bel niet kapot is en de bewakings camera geen DHL bezorger heeft gededecteerd en meneer de spook bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten met de tekst u was niet thuis waarschijnlijk omdat hij NOOIT LANGS GEWEEST IS.
Het vervolg kan ik u ook al schetsen, de bezorger meld net als de vorige drie keer dat het pakket beschadigd is en mijn bestelde jacuzzi weer retour naar de Lidl gaat.de eerst volgende die dus een jacuzzi bestelt gaat er met mijn terug gestuurde jacuzzi van door.
Dit is al een aantal x met een ander product gebeurd.
Ik kan u verzekeren als dit scenario zich voltrekt u kunt rekenen op een rechtzaak, IK BEN WOEST.

Wanneer ik gewoon op de aangegeven tijd mijn pakket bezorgt krijg waar ik recht op heb.
Aangezien dit onder jullie kerntaken valt moet dit toch niet zo moeilijk zijn.
En dat de bezorger zich niet met mijn pakket bemoeit ik maak zelf wel uit of een pakket terug moet of niet daar ben ik mans genoeg voor.
Doe gewoon waar je voor betaald wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 12:22 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat er een foutieve melding is gemaakt door onze chauffeur. Ik ga ervan uit dat het een misverstand is en dat de chauffeur het pakket vandaag alsnog komt bezorgen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Spookbezorger