Klacht: Spoet mijn pakketje

op 13 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi ik ben al ander halfe zitten wachten op mijn pakketje en heb nog steeds niks ontvangen heb hem namelijk morgen nodig voor gelegenheid vind dit niet nrml terwijl er op staat dat die al 23 zaterdag is bezorg ik vind dit een hele slechte surfen ik heb hem morgen echt nodig wil graag wtn waneer die bezorg woord mijn adres is veldekestraat 26 6269ee margraten graag hoop ik sowieso snel mogelijk me pakketje nog vandaag woord bezorg

Als me pakketje vandaag is gelevert

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Remmers, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket verwacht en dat u deze nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S). Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Remmers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 mei 2016 om 10:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zies