Klacht: Spoedpakketje

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 31 januari rond 12uur spoedpakketje naar Barcelona verzonden voor ongeveer €45
Ik bleef de heletijd de trackingcode checken, en op 4 februari was is nog steeds niet Nederland uit terwijl postnl aangeeft dat het 1 werkdag zou duren met spoedverzending naar Spanje!

Geld terug want ik betaal gewoon volle prijs terwijl het nog steeds NIET geleverd en uberhaupt verzonden was eerst.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2018 om 15:49 geantwoord

Geachte mevrouw.

Ik zie dat de zending inmiddels geleverd is. Mijn excuses voor de vertraging. Omdat er in Spanje niet geleverd wordt op naam maar adres, is het belangrijk dat dit volledig is. Anders kan er vertraging optreden totdat dit naar behoren wordt opgehelderd. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Alle klachten die gemeld zijn door MW_