Klacht: Spoedpakketje

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 januari rond 12uur spoedpakketje naar Barcelona verzonden voor ongeveer €45
Ik bleef de heletijd de trackingcode checken, en op 4 februari was is nog steeds niet Nederland uit terwijl postnl aangeeft dat het 1 werkdag zou duren met spoedverzending naar Spanje!

Gewenste Oplossing:

Geld terug want ik betaal gewoon volle prijs terwijl het nog steeds NIET geleverd en uberhaupt verzonden was eerst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw.

Ik zie dat de zending inmiddels geleverd is. Mijn excuses voor de vertraging. Omdat er in Spanje niet geleverd wordt op naam maar adres, is het belangrijk dat dit volledig is. Anders kan er vertraging optreden totdat dit naar behoren wordt opgehelderd. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MW_