Klacht: Splinternieuwe hoekbank met mankementen

op 19 mei 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

hoi

gisteren hebben wij onze nieuwe hoekbank opgehaald.

het was helemaal verpakt met karton en plastic.
Thuis gekomen hebben we het uitgepakt en ontdekten dat die niet in orde was. 1 poot was foutief gemonteerd en lag er zo naast. 1 poot was ingedeukt. 2 naden waren niet dicht. een onder doek was gescheurd. de gehele bank zat onder de hout schilfertjes.

wij hebben dit gisteren gelijk telefonisch gemeld. zij zouden vandaag terug bellen met een passende oplossing. het idee was om de meubel maker kosteloos bij ons langs te sturen. want ik kan het niet zelf brengen en het is niet mijn fout dat het zo is. echter het is al 1400 uur en nog niks gehoord. de situatie heb ik vanochtend ook op de mail gezet naar hun.

dit alles kan eigenlijk niet. ik ben echt boos. ik heb 1000e uitgegeven en wil ook een schone en goede bank. ik ben ook verdrietig hierdoor.

ik heb ook met mijn rechtbijstand gebeld voor advies. zij hebben gezegd de reactie aftewachten omdat er wel de kans gegeven moet worden om het op te lossen.

in de winkel hebben wij zelfs met de manager, de zoon van de eigenaar gesproken. hij heeft volledige garantie toegezegd en op de order bon op geschreven.

ik hieronder maar 1 foto toevoegen. ik heb er meer. kan het ook versturen.

Kunnen jullie mij ook helpen?

mvg,

isa

wanneer ben ik tevreden? Als ik een schone hoekbank zonder mankementen ontvang. dus het product waar ik voor heb betaald. dan ben ik tevreden. ik zal het tot het laatste druppel aanvechten :-)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht isabeyda

2 maanden geleden - vandaag ben ik niet gebeld door seats and sofa. ik heb maar zelf gebeld. er werk gezegd dat de manager er vandaag niet is. er is beloofd dat ik morgen voor 1200 uur gebeld gaat worden.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste Isabeyda, Wat vervelend om te lezen dat uw bank gebreken vertoond. Ik snap uw standpunt en kom graag samen met u tot een passende oplossing. Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Joshua Customer Service Seats and Sofas

Reactie van de melder van de klacht isabeyda

1 maand geleden - Vandaag in de avond trokken we het niet meer. Als consument zijn we aan het einde van ons latijn. Door de ernst van de situatie hebben we haat opgebouwd aan de hoekbank die we hebben gekocht. En niet een van kunnen genieten. per mail heb ik verzocht ons geld terug te geven. ik wacht de reactie af.

Reactie van de melder van de klacht isabeyda

1 maand geleden - we wachten nog steeds. wel ben ik gebeld vanuit de winkel met de mededeling dat het 10 weken nog kan duren op mijn verzonden mail naar het hoofdkantoor. dit vroeg ik niet eens. ik wilde mijn geld terug. vanuit het hoofdkantoor heb ik nog niks vernomen schriftelijk. ik wil nog steeds mijn geld terug. de mevrouw van de winkel wilde even mij een lesje leren via de telefoon. ze kan de hik krijgen. wel heeft ze gezegd dat ze 3x recht hebben om het probleem op te lossen.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 04 juli 2017 om 09:51 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht isabeyda

1 week geleden - Gisteren konden mij voor de 2de maal onze nieuwe bankstel ophalen. de eerste had flinke mankementen en deze hebben wij retour gebracht. bij retournering vond de manager het ook niet goed en wij zouden een nieuwe bank ontvangen. tijdens de ophaal oproep werd er aan de telefoon verteld dat de bankstel helemaal in orde is en dat het gecontroleerd is. wij dus naar de winkel. bij de balie heb ik nogmaals gevraagd of het gecontroleerd was. er werd gezegd dat het helemaal in orde is en zou ook 30 euro tegemoetkoming ontvangen op mijn bankrekening voor het ongemak. maar ik vertrouwde het niet dus heb ik in de winkel de verpakkingen geopent. tot onze spijtige ergernis zag ik al meteen dat het helemaal niet in orde is. de houtschilvertjes zaten nog op alle bank delen. pootjes waren niet in orde. zelfs sommige goede pootjes hadden flinke schuif schade. de magazijn medewerker werk boos op mij en wilde me overtuigen dat de bankstel wel in orde is. ik zei dat ik niet in discussie met hem wilde. hij heeft hierop alle bank delen naar het magazijn terug gebracht waardoor ik de 2 grote delen niet kon controleren. de balie medewerkster toonde alle begrip toe en zag ook de ernst van de situatie. Immers is dit de 2de maal dat we dit meemaken. wij hebben 1000 euro uitgeven voor een nieuw product. maar we hebben deze niet gekregen. zelf de showmodellen in de winkel zien er beter uit. wij hebben dit niet geaccepteerd en de bankstel ook niet meegenomen. de manager die ons een nieuwe bankstel had toegezegd en van de situatie af weet blijkt niet meer bij dit bedrijf te werken!. wij hebben in de winkel gesproken met de sales manager. hij durfde op papier niet toetegeven wat er loos was en wat de toestand van de bankstel is. wij hebben onze geld opgeeist. want wij zijn er klaar mee. vanaf begin af aan hebben wij niet de nieuwe bankstel ontvangen waar wij voor hebben betaald. de sales manager heeft op onze bon genoteerd dat wij onze geld terug willen en het product zo niet accepteren. dit zou hij communiceren met zijn hoofdkantoor. nogmaals wij willen ons geld terug. wij willen af van seatandsofa. wat wij meemaken is niet normaal. ik neem vandaag ook contact op met mijn rechtsbijstand om de bestaande dossier aantevullen. ik verwacht van seatsandsofa de excuses en teruggave van ons volledige geld.

Heeft op 24 juli 2017 om 13:12 geantwoord

wij zouden vorige week uiterlijk dinsdag gebeld of gemaild worden met een passende oplossing mbt terug gave van onze geld. wij hebben nog niks vernomen. morgen neem ik contact op met mijn advocaat.

Alle klachten die gemeld zijn door isabeyda