Klacht: Splinternieuwe hoekbank met mankementen

op 19 mei 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

hoi

gisteren hebben wij onze nieuwe hoekbank opgehaald.

het was helemaal verpakt met karton en plastic.
Thuis gekomen hebben we het uitgepakt en ontdekten dat die niet in orde was. 1 poot was foutief gemonteerd en lag er zo naast. 1 poot was ingedeukt. 2 naden waren niet dicht. een onder doek was gescheurd. de gehele bank zat onder de hout schilfertjes.

wij hebben dit gisteren gelijk telefonisch gemeld. zij zouden vandaag terug bellen met een passende oplossing. het idee was om de meubel maker kosteloos bij ons langs te sturen. want ik kan het niet zelf brengen en het is niet mijn fout dat het zo is. echter het is al 1400 uur en nog niks gehoord. de situatie heb ik vanochtend ook op de mail gezet naar hun.

dit alles kan eigenlijk niet. ik ben echt boos. ik heb 1000e uitgegeven en wil ook een schone en goede bank. ik ben ook verdrietig hierdoor.

ik heb ook met mijn rechtbijstand gebeld voor advies. zij hebben gezegd de reactie aftewachten omdat er wel de kans gegeven moet worden om het op te lossen.

in de winkel hebben wij zelfs met de manager, de zoon van de eigenaar gesproken. hij heeft volledige garantie toegezegd en op de order bon op geschreven.

ik hieronder maar 1 foto toevoegen. ik heb er meer. kan het ook versturen.

Kunnen jullie mij ook helpen?

mvg,

isa

wanneer ben ik tevreden? Als ik een schone hoekbank zonder mankementen ontvang. dus het product waar ik voor heb betaald. dan ben ik tevreden. ik zal het tot het laatste druppel aanvechten :-)

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht isabeyda

1 week geleden - vandaag ben ik niet gebeld door seats and sofa. ik heb maar zelf gebeld. er werk gezegd dat de manager er vandaag niet is. er is beloofd dat ik morgen voor 1200 uur gebeld gaat worden.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

7 dagen geleden - Beste Isabeyda, Wat vervelend om te lezen dat uw bank gebreken vertoond. Ik snap uw standpunt en kom graag samen met u tot een passende oplossing. Ik heb uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Joshua Customer Service Seats and Sofas

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 19 mei 2017 om 10:22 geantwoord

Heeft op 20 mei 2017 om 00:14 geantwoord

ik ben inderdaad terug gebeld iets na 1200 uur. ook goed. wat wel duidelijk is geworden dat voorrijkosten voor mij zijn. of ik moet de bankstel zelf brengen. zonet hebben we de banken weer ingepakt in de geleverde plastic en voor morgen ochtend een aanhanger geregeld. we brengen de bank naar de winkel. ik ben ook per brief geinformeerd. maar ik ga niet wachten tot de eerst volgende service dag op 20 juni zoals vermeld in de brief. de verkoper en sara van de balie hebben gezegd dat ik de bank terug mag brengen naar de winkel wanneer het kan. zaterdag ochtend ben ik in de winkel. en ik verwacht dat ik geholpen wordt! na morgen weet ik of ik tevreden ben of niet.

Alle klachten die gemeld zijn door isabeyda