Klacht: Speling op stuur-kapotte stuurpen en versleten stuurkogel en lager

op 02 september 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

3 jaar geleden Gazelle Miss Grace Innergy gekocht. Vanaf her begin af aan ruimte op het stuur gehad. Een aantal keren terug naar verkoper/fietsenwinkel geweest, maar probleem niet naar behoren opgelost. 5 weken geleden bleek de stuurpen kapot. Deze kon niet onder garantie vervangen worden, want de garantie was verlopen. Onder coulance-zeer schappelijk- door fietsenwinkel vervangen. Helaas probleem niet opgelost. 2 weken geleden weer terug, lag aan de stuurkogel, opnieuw vastgezet. Weer probleem niet opgelost. Vandaag weer terug. Nu bleek de stuurkogel versleten(? Fiets van 3 jaar oud…). Fietsenwinkel beweerde dat dat normaal is. En vertelde ook dat elektrische fietsen na 5 jaar versleten zijn en vervangen moeten worden. Als dit de kwaliteit is waar Gazelle zijn naam aan wil verbinden kan ik voor het geld dat ik voor deze elektrische fiets heb betaald net zo goed een tweedehands auto kopen. Dan is de afschrijving op zo’ n fiets schandalig hoog en van degelijkheid, die je verwacht voor het merk en het geld, is ver te zoeken. Ik voel me behoorlijk bekocht!

Als het stuurprobleem onder garantie wordt opgelost, zoals ik mag verwachten van Gazelle!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tienetje1970