Klacht: speed test

op 24 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 oktober 2011 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

De opgegeven postcode en huisnummer komen niet overeen, hierdoor is het helaas niet mogelijk om klantgegevens te achterhalen. Snelheid is afhankelijk van meerdere factoren waaronder de aansluitsituatie, de kwaliteit van de kabels in de grond en de afstand tot de wijkcentrale. Voor problemen met de snelheid kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice is het mogelijk om de verbinding van de klant te onderzoeken en om alle instellingen met de klant na te kijken.

Heeft op 26 oktober 2011 om 08:51 geantwoord

Geen echte oplossing, ik heb ze al meerdere keer gebeld. opeens is het snelheid 10mb, nog steeds langzaam maar acceptabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door falberti