Klacht: speaker van toestel is bij reparatie kapot gemaakt (ruis) en zit ik al meer dan een week zonder

op 03 augustus 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Mijn telefoon is gerepareerd door Replace Direct, de uitvoerend reparateur van Aegon. Ik begrijp dat een foutje menselijk is maar vind het toch wel een langdurig verhaal worden dit. Net voor mijn vakantie kreeg ik het toestel gerepareerd terug en toen ontdekte ik dat de speaker tijdens de reparatie aangetast is waardoor deze niet goed meer functioneert. Aegon gebeld en aangegeven dat ik over 3 dagen op vakantie ga, zij zouden een spoed reparatie aanmelden en vervolgens kom ik weer van vooraf aan bij replace Direct met de melding dat het onderdeel niet op voorraad is (Suzanne gaf dit aan) en zij sprak af mij te bellen wanneer deze voorradig is. Vervolgens hoor ik 3 dagen niks (plus het weekend ertussen) en bel ik woensdag maar weer op daar ik met een telefoon zit die niet optimaal functioneert. Uiteindelijk geeft Suzanne aan dat ik het toestel toch maar moet opsturen (5 dagen dus voor niks zitten wachten) en nu kreeg ik gisteren een mailtje dat deze 1-8 binnen is gekomen. (ik heb het verzendbewijs nog en op post.nl zag ik dat het toestel er de 30e al was) Er staat verder geen enkele duidelijkheid in mail of via Replace Direct de site hoelang dit nu gaat duren (op de site is de STATUS: WACHT OP BENODIGDE ONDERDELEN), ik ben het wachten zat en vind dat Aegon nu voor mij als klant zijnde op moet komen, ga zelf maar met telefoon op vakantie die halverwege opgestuurd moet worden en je maar zit af te wachten. Dit probleem is ontstaan op 20-7-2016

Uit coulance een nieuw toestel sturen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Geachte S. Schaduw, We hebben uw klacht naar aanleiding van uw telefoontje al opgepakt. Binnen tien werkdagen krijgt u bericht van de afdeling Schade. Vervelend dat dit allemaal het plezier van uw vakantie wegneemt. We blijven het proces voor u monitoren. Met vriendelijke groet, Robert Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht S. Schaduw

7 maanden geleden - Bedankt voor de snelle reactie, ik vind Aegon verder top in alles dus de klacht is ook zeker nav de reparatie en niet direct richting Aegon. Ik wacht het nog even af!

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Beste S. Schaduw, Ik heb inmiddels van de afdeling vernomen dat uw toestel naar verwachting komend weekend aan u retour gestuurd zal worden. Wilt u laten weten of alles in orde is? Ik hoop u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Boukje Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht S. Schaduw

7 maanden geleden - N.a.v. de reparatiestatus op Replace Direct en het al bijna 2 weken wachten nu wil ik u toch vragen om met spoed iets te gaan ondernemen. Dit is echt een domper op mijn vakantie moet ik eerlijk zeggen, de telefoon heeft inmiddels al zoveel schade gehad dat voor het bedrag ik er onderhand een nieuwe van kan kopen. De reparatiestatus geeft tevens aan dat het toestel gereed moet zijn op 4-8, maar erboven staat WACHTEN OP BENODIGDE ONDERDELEN Dit stel ik u dan ook voor, zodat ik vandaag nog een andere device kan halen en verder kan genieten van mijn vakantie.Tot het weekend wachten vind ik dan ook te lang duren en niet acceptabel M.v.g., S.Schaduw

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Ik heb begrepen dat het onderdeel gisteren (04-08) binnen was en vandaar dat het toestel ook niet eerder teruggestuurd kan worden. Ik begrijp uw ongenoegen, maar helaas kunnen we het ook niet anders maken. Ondanks alles wens ik u toch nog een hele fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Robert Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht S. Schaduw

7 maanden geleden - Er is nog steeds geen verandering en het is inmiddels alweer maandag (zou weekend retour komen,zei u zelf)

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Beste S. Schaduw, Helaas heb ik zojuist vernomen dat uw toestel nog niet is opgestuurd. We hebben inmiddels contact gehad met Replace direct en we gaan er morgenochtend gelijk weer voor u achteraan. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Fardou Aegon Webcare

Reactie van de melder van de klacht S. Schaduw

7 maanden geleden - De datum is inmiddels naar 23-8 verzet door replace direct.Daarbij gaf uw collega eerder deze week aan als hij aankomende vrijdag nog niet gemaakt is dat er dan een andere oplossing dwv een andere telefoon kopen wordt gehanteerd. Ik ben gisteren later door webcare gebeld.em doe gaf weer aan dat ik bij replace direct.Daarbij moet zijn en zij wist niks van deze afspraak af, terwijl uw collega mevrouw van de Ende dit ook in de notitie zag staan wat er eerder besproken is. Ik vind het onacceptabel dat ik zolang op mijn telefoon moet wachten, replace direct is Aegon's keuze in hersteller geweest niet de mijne. Dit moet nu met spoed afgehandeld worden want ik ga niet nog weken wachten en wil gewoon een ander toestel gaan halen. Optie om naar een andere hersteller te gaan is al voor mijn vakantie toen het toestel direct defect kreeg besproken en kon allemaal niet, dat gaat me nu ook.te lang duren daar ik vanaf 20 juli al met dit probleem te maken heb. Jammer deze hele procedure, wil mijn verzekeringen gelijk opzeggen want deze ervaring is niet zo top.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:49 geantwoord

Beste S. Schaduw,

Ik begrijp van de afdeling dat ze u zojuist een e-mail hebben gestuurd als reactie op uw klacht. Omdat het contact nu rechtstreeks met de afdeling verloopt, sluit ik nu deze klacht op klacht.nl. Bij vragen kunt u de afdeling natuurlijk rechtstreeks contacten.

Ik wens u nog een fijne dag!

Pavlina
Aegon Webcare

Heeft op 11 augustus 2016 om 18:51 geantwoord

Niks verder aan gedaan status is ongewijzigd.

Bericht van Aegon

7 maanden geleden - Beste S. Schaduw, Zoals mijn collega eerder heeft aangegeven, heeft u een reactie op uw klacht gekregen. De inhoud van deze e-mail zal niet wijzigen en mijn reactie op klacht.nl zal dus een afsluitend bericht zijn. Een fijne avond! Met vriendelijke groet, Robert Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door S. Schaduw