Klacht: SoundTouch 30 verliest telkens weer WiFi connectie

op 22 februari 2018 over Bose in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lang geen problemen gehad, maar de laatste maanden valt er niet meer naar dat ding te luisteren. Het toestel verbreekt zelf de WiFi connectie waardoor het stopt met muziek spelen. Ik dien om de 10 minuten handmatig de volledige installatieprocedure opnieuw te overlopen. Dit is niet normaal voor zo’n duur toestel en absoluut onaanvaardbaar voor bose. Software 17.0.12 geeft geen verbetering.
Laat het duidelijk zijn: koop geen toestel van deze serie.

Gewenste Oplossing:

Snelle firmware update zodat problemen zijn opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick Vandenhoudt