Klacht: sorteerfout; vertraging bezorging

op 28 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 juni zou er een pakketje bezorgd worden (
De Track & Trace code van uw pakket is: 3SDGB102009844)
dit is niet gebeurd. er is een sorteerfout gemaakt. DHL verwijst me naar de verzender. Die moet een onderzoek starten. Ik word hier de dupe van.
Ik zie graag zsm een oplossing!!! waar is mijn pakket en wanneer wordt het nu geleverd?

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket zsm in huis heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juni 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 juni 2017 om 21:10 geantwoord

Afzender(Douglas) zegt contact gelegd te hebben met DHL . DHL zegt dat dit nog niet gebeurd is en ondertussen ben ik de dupe hiervan.

Alle klachten die gemeld zijn door judover