Klacht: Sorteerfout

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden mijn bestelling gedaan bij nelly.com. Op woensdag 13 december zou ik mijn pakketje binnen krijgen maar door een sorteer fout is mijn pakketje vertraagd. Die woensdag heb ik contact opgenomem met dhl mij werd toen verteld dat ik mijn pakketje vrijdag geleverd zou krijgen het is indmiddels 16 dec en mijn pakketje is nog steeds niet bij het sorteercentrum in utrecht aangekomennniemand kan me ook vertellen waar het is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar mijn pakketje is en wanneer ik die geleverd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op 13 december heeft u zending een missortering gehad. Meestal corrigeert dit vanzelf binnen 1 a 2 werkdagen. Tot op heden zie ik niet dat u zending al gepland is om geleverd te worden. Om die reden wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit voor u na te kijken.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem12345667