Klacht: Sorteercentrum

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket ligt al vier dagen in het sorteercentrum telkens word het opnieuw gesorteerd en komt er te staan dat ik het die dag kan verwachten maar dat is steeds niet, wat is er hier misgelopen had het graag gehad voor cadeau te geven maar dat is nu wel telaat.

Gewenste Oplossing:

Dat ze informatie geven over hoe het is en het zo snel mogelijk naar mij opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verlinden,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw bericht en de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook kunt u eventueel een melding maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Xander1