Klacht: Sorteercentrum

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket ligt al vier dagen in het sorteercentrum telkens word het opnieuw gesorteerd en komt er te staan dat ik het die dag kan verwachten maar dat is steeds niet, wat is er hier misgelopen had het graag gehad voor cadeau te geven maar dat is nu wel telaat.

Dat ze informatie geven over hoe het is en het zo snel mogelijk naar mij opsturen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 11:33 geantwoord

Geachte heer Verlinden,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw bericht en de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook kunt u eventueel een melding maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xander1