Klacht: Sommatiekosten

op 05 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ontvangst van onze bestelling was er geen factuur.
Wij dachten dat deze apart verzonden zou worden .
Niks ontvangen .
Zelf ook niet meer bij stil gestaan.
Nu brief ontvangen van ingebrekestelling met meer dan 20€ sommatiekosten .

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet bereid de sommatiekosten te betalen.
Nooit factuur gekregen noch herinnering .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 07 februari 2018 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Voegwerkenkris@telenet.be,

Dank voor je bericht. Wanneer je een bestelling plaatst bij een webshop en kiest voor achteraf betalen met Billink, ontvang je het product van de webshop en de factuur per e-mail van Billink. Deze kun je binnen 14 dagen betalen.

De reden dat je de factuur niet hebt ontvangen is waarschijnlijk dat er een foutief e-mailadres is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Veelal merk je dit doordat je vanuit de webshop ook geen orderbevestiging ontvangt.

Wij zien dat bij de bestelling een hotmail.com e-mailadres is gebruikt, in plaats van een telenet.be e-mailadres. Mogelijk is dat de oorzaak van het probleem geweest.

In de tussentijd is de factuur betaald en staan er geen kosten meer open. Mocht je hierover nog vragen hebben, vernemen wij dat graag via info@billink.nl of 0900 - 04 000 31.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Voegwerkenkris@telenet.be