Klacht: Sommatie exploot

van der els op 17 december 2021 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een paar weken geleden een deurwaarder aan de deur en die gaf een sommatie exploot van neckermann….mijn naam was fout en de vordering van 2004 meteen gebeld gemaild etc…maar nu een maand later een mail terug dat er een brief onderweg is….maar ze komen met iets van schoenen en een jasje wat ooit besteld zou zijn…maar ik weet van niks wat wel het geval is is dat ik een paar jaar voor neckermann heb gewerkt. Maar nooit iets besteld of überhaupt gekregen. Zoiezo is het al verjaard als je niks hebt gehoord vanaf 2004 maar vesting finance zegt iets verjaart nooit?

Ik wil heel graag dat ze me schrappen uit bestand...en mijn zogenaamde dossier wordt kwijtgescholden vanwege verjaring en dan heel graag een excuus en alles zwart op wit op papier

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door van der els