Klacht: sommatie en exploot

op 09 juni 2021 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

net zoals een aantal anderen uit het niets sommatie gekregen van dit beddijf voor een niet betaakde favtuur uit 2011 van neckerman. nooit daar een wasmachine gekocht wn nu dit……

snel dossier sluiten en excuus maken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 juni 2021 om 09:10 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Op basis van de informatie in uw klacht hebben wij geen dossier kunnen achterhalen. Graag ontvangen wij van u aanvullende gegevens zoals het dossiernummer van ons kantoor, uw (voormalig) adres en/of geboortedatum en de naam van de oorspronkelijke schuldeiser(s) zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Indien mogelijk ontvangen wij een kopie van de BKR registratie. Wij verzoeken u deze gegevens binnen een week na vandaag per e-mail aan ons kantoor toe sturen op [email protected] onder vermelding van uw klachtnummer 979925/klacht.nl.

Uw berichten zien wij graag tegemoet.

Vesting Finance
Klachtenteam

Heeft op 09 juni 2021 om 10:41 geantwoord

er wordt gewoon gejokt en mennprobeert nog meer informatie los te krijgen waar men geen recht op heeft daar heel de vordering al onzin is. helaas is het nu wachten op een dagvaarding vanuit hun.

Alle klachten die gemeld zijn door richardkeus