Klacht: Sollicitatie

op 16 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte,

Ten eerste ben ik een fan van u winkel. Daarom heb ik ook gesollicieerd bij u bedrijf, Ik had netjes een bevestiging van de sollicitatie binnen gekregen. 1 Week later kreeg ik een email waarin werd gezegd dat ik innen 2 weken te horen zou krijgen of ik zou uitgenodigd worden voor een gesprek. We zijn inmiddels 6 weken verder en ik heb tot op hede nog steeds niks gehoord. Ik vind dit niet echt service.

Als ik een excuses krijg

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:10 geantwoord

Beste djboy13

Wat leuk om te horen dat je bij ons gesolliciteerd hebt. De vacatures en sollicitaties zijn in het beheer van personeelszaken. Inzicht in deze gegevens heb ik uiteraard niet. Ik begrijp dat het vervelend is dat je zo lang op een reactie aan het wachten bent. Je bericht stuur ik dan ook door naar personeelszaken met het verzoek contact met je op te nemen.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je sollicitatie!

Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Saskia
Blokker webcare.