Klacht: SOHO “All you can drink”

op 03 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Beste heer,mevrouw,

Ook wij hebben dezelfde klacht over de grouponvoucher van Soho. De groupon beloofde ‘all you can drink cocktailnight’. Wij hebben een voucher voor 8 personen gekocht. Helaas bleek dat er niets ‘all you can drink’ aan de voucher was – er was een tijdslimiet, een beperkte keuze aan cocktails en daarnaast mocht je niet meer dan vier cocktails drinken! Bovendien had er wel bij vermeld mogen worden dat de cocktails nagenoeg geen alcohol bevatten. De aanbieding had beter ‘vier limonadedrankjes bij Soho’ kunnen heten. De mensen van Soho verwezen naar de manager, die niet aanwezig was. Ze gaven wel aan dat er meer klachten over waren.

Wij zijn zeer teleurgesteld in de cocktailavond waar wij zo naar uitgekeken hadden (en een aardig bedrag voor hebben betaald) en zouden het erg op prijs stellen als onze klacht serieus in behandeling zou worden genomen, door bijvoorbeeld een compensatie van het bedrag dat wij hebben betaald.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LindaChi