Klacht: sofabed gitte, folderaanbieding?

op 08 september 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 3 september wilden wij bij Leen Bakker in Spijkenisse een bed voor onze dochter kopen. We hadden een folder gekregen waarop het voorblad sofabed gitte stond afgebeeld. Toen wij het bed wilden kopen bleek dat ie uitverkocht was en besteld moest worden. 8 of 9 september zou het dan geleverd worden maar we moesten wel 50 euro aanbetalen, ondanks dat wij daar een hekel aan hebben….
Vandaag hebben we gebeld of het bed binnen was. Tot onze verbazing kregen wij te horen dat het bed pas in november leverbaar is en dat we de aanbetaling maar terug moesten komen halen in de winkel.
Twee keer voor niets naar de winkel dus!!
Wij vinden het belachelijk als je een folderaanbieding hebt dat het dan totaal niet voorradig is.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijke levering, desnoods halen ze het bed uit een ander filiaal!!

Bericht van schiedam

6 jaren geleden - Zaterdag 4 september hebben wij ook een sofabed gitte gekocht bij Leen Bakker in Vlaardingen. Wij hebben een levertijd afgesproken van 12 oktober, dit i.v.m. het veranderen van de slaapkamer van onze dochter. Op 12 oktober gebeld met filiaal in Vlaardingen en het werd nu 15 oktober. Vandaag 19 oktober gebeld en nu wordt het ineens pas begin november ?!? Leen Bakker is CBW-erkend en wij sturen deze klacht ook door naar het CBW (www.cbw-erkend.nl) en naar de geschillencomissie (www.degeschillencomissie.nl tabblad: wonen), waarom wij zo lang moeten wachten op een "actie" sofabed gitte van € 199,-. Op de website van Leen Bakker staat deze voor een prijs van € 289,- met de melding: Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar. Wij hebben (ook) maar € 20,- aanbetaald en wachten nu verder af op een reactie van ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door diana