Klacht: Leveringsprobleem

op 07 september 2011 over Soellaart.nl in de categorie Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Soelaart (www.soelaart.nl) heb ik een tent gekocht die de volgende dag geleverd zou worden. Ik heb netjes een track en trace bericht (DPD) gekregen waaruit op een gegeven moment bleek dat de tent geleverd zou zijn maar niet bij mij. Nu wordt er wel vaker bij buren bezorgd maar ik heb geen briefje in de bus ontvangen. Een mail levert helemaal niets op. Telefonisch contact met Soelaart levert ook niet veel op. Zij mailen op mijn klacht simpelweg een briefje met een vage krabbel er op en stellen dat de tent is geleverd en dat ik maar bij buren moet gaan navragen. Het is echter zo dat directe buren dit soort goederen nog dezelfde dag afgeven zodat ik geen idee heb waar te zoeken.De voorgestelde oplossing met de DPD chaufeur (zie mail) heeft niets opgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Soelaart is verantwoordelijk voor de levering. Zij zullen alles in het werk moeten stellen de tent alsnog bij mij te krijgen.

Reactie van de melder van de klacht hjbijsterbosch

8 jaren geleden - Tent is ondertussen terecht, deze is verderop in de straat bezorgd bij mensen die daar op het huis pasten. Toen de oorspronkelijke bewoners weer thuis kwamen hebben ze mij het pakket geleverd. Probleem blijft dat de leverancier geen adequate actie onderneemt om problemen op te lossen; hij laat je gewoon aan je lot over en weigert de bezorger werkelijk aan te spreken. Dikke onvoldoende voor zowel Soelaart als DPD. Geen zaken mee doen dus.

Alle klachten die gemeld zijn door hjbijsterbosch