Klacht: Snelle levering? Ik wacht al 5 dagen!!!

op 26 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdagavond besteld met samedaydelivery het is nu dinsdag en nog niets ontvangen. Zeker 5 keer gebeld tegen 1.00 per gesprek!! Het regent smoesjes maar nog altijd ons pakket niet ontvangen!!!!!
Daarnaast vraag ik mij af of de apparatuur in het pakket nog onbeschadigd is na al dat heen en weer gedoe.
Hij is nu 4 keer op weg geweest en weer terug het depot in.
Dat lijkt me niet goed voor de apparatuur!!!

Ik wil mijn pakket ontvangen. Onbeschadigd en werkend!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 mei 2020 om 13:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het enige recente pakket die ik terugzie op uw adres is die van Goohoo Gameshops Bv dus ik ga er vanuit dat het hierom gaat. Vrijdag was bij ons pas de eerste leverpoging, dus als u hierover iets anders had afgesproken met de verzender adviseer ik u dit zeker daar te melden. Vrijdag lijkt het erop dat er een onjuiste melding is afgegeven en dat de bezorger inderdaad niet langs is geweest, maar de route niet af heeft kunnen krijgen, gezien het tijdstip van de melding. Waarna nog meer vertraging kwam, waaronder door een overmacht situatie. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Op dit moment is de zending opnieuw in bezorging en ik hoop dan ook dat het vanavond wel gewoon goed gaat.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ETStam