Klacht: snelheid over woonerven.

op 02 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

graag wil ik u vertellen dat de pakket bezorger die de route 7607xb Almelo en omstreken doet veelste hard rijd over woonerven waar 15km is toe gestaan, ondanks de vele waarschuwingen.

graag actie van uw kant.

18-04-2017.

met normale snelheid.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wijnands, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te horen dat een medewerker van ons met hoge snelheid door een woonwijk rijdt, waardoor gevaarlijke situaties ontstaan. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een klacht over opmaken om dit met deze medewerker te laten bespreken. Zou u mij hiervoor de barcode van een pakket kunnen sturen die deze medewerker heeft afgeleverd? Mocht u zelf geen pakket hebben ontvangen, dan zou ik graag het kenteken ontvangen en de datum, exacte locatie/straatnaam en tijdstip waarop u dit heeft gezien. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Wijnands, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 13:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Wijnands,

Alle klachten die gemeld zijn door j.m.g.p