Klacht: Snel rijk worden

op 12 oktober 2011 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden:oke.

Rang1tickets verrijkt zich op a-sociale manier.Wilt u dat ook? Handel dan als volgt:

Laat iemand voor 172,58 2 kaarten voor Soldaat van Oranje vooruit betalen en stuur deze met een houten bek per e-mail met de verkeerde tenaamstelling en prijs ad 39,90 per kaart naar de ezel die je in de mailing neemt.

Vervolgens zorg je hiermee ervoor dat er gebeld gaat worden ( uiteraard ad. 45 cent per minuut – kassa ) en instrueer je een gehersenspoelde muts dat het E-ticket niet van haar komt,en dat zij geen telefoonnummer voorhanden heeft.

Zorg er natuurlijk wel voor dat de zakkenvullers waar je naar doorverwijst vooral geen telefoonnummer hebben. Hou het bij een invulformulier zodat van daaruit altijd standaard het “Voorwaarden Accoord” lulverhaal wordt teruggestuurd met de mededeling dat de klacht niet in behandeling kan worden genomen.

Dit soort a-sociale flessentrekkers verbieden

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte klant, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Onze werkwijze staat duidelijk vermeld op de website op verschillende pagina's. Wanneer u de voorwaarden accepteert, gaan wij er vanuit dat u akkoord gaat met onze werkwijze. Wij hebben overigens een gratis nummer, wij rekenen geen 0.45 cent per minuut zoals beschreven staat in uw klacht. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht De klos

6 jaren geleden - Van spijt heb ik nog 2 schoenendozen vol staan. Uw werkwijze is verwerpelijk, ondanks verwijzing naar voorwaarden. Wat is dan uw gratis nummer?

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte klant, U vindt onze contactgegevens op de website. Hier is ook de mogelijkheid om een email te sturen naar onze klantenservice of direct een medewerker te spreken via de Livechat. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 28 februari 2012 om 16:07 geantwoord

Onze werkwijze staat duidelijk vermeld op de website op verschillende pagina’s. Wanneer de voorwaarden worden accepteert, gaan wij er vanuit dat er akkoord wordt gegaan met onze werkwijze.

Alle klachten die gemeld zijn door De klos