Klacht: Sms

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hakze,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de hele tijd een SMS ontvangt over een pakket wat u niet verwacht. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is.

Zo te zien is het pakket inmiddels bezorgd bij de juiste ontvanger. Hiermee ga ik ervan uit dat dit probleem voor nu is opgelost. Mocht u nog steeds SMS'jes ontvangen van pakketten die niet van u zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. De contactopties kunt u vinden op www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bobber2764