Klacht: smoesjes om niet leveren pakket

op 08 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is de eerste keer buiten het afgesproken tijdstip aangeboden, maar niemand thuis. Briefje in bus gevonden. Vervolgens nieuwe bezorgafspraak gemaakt; plotseling pakket 2 dage vertraging, na die 2 dagen wederom 2 dagen vertragen, en nog eens en nog eens…..
Gebeld á € 1,00 en hoor dan dat er problemen zijn met de sticker van het pakket..(??) Ik heb vervolgens aangegeven dat dat niet waar kan zijn want het pakket is reeds op mijn adres voor aflevering geweest. Men blijft dit dus volhouden… Ik moet maar naar de afzender mailen!! Ik heb aangegeven dat DHL een pakket in hun bezit heeft dat betaald is door mij en dus ook mijn eigendom is. Echter je wordt nog niet eens aangehoord, de dame blijft een tekst van een LP voorlezen;’ het pakket heeft labelproblemen, kunnen we niets aan doen..’

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn pakket gewoon uitleveren.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2021 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket nog niet is afgeleverd wegens problemen met de verzendlabel. U kunt dan het beste wel contact opnemen met de verzender van het pakket zodat zij een onderzoek bij ons kunnen opstarten. Dit moet helaas wel via de verzender gaan. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Ashna

Heeft op 08 juni 2021 om 15:16 geantwoord

De afzender betreft Shein en als je verder in de historie van het pakketje gaat zie dat het tot 3x toe als 'missing' is geregistreerd. Ze zijn hem gewoon kwijt!
Het is niet aan de ontvanger om dit aan HUN opdrachtgever te melden. Het pakket is door mij betaald en is juridisch gezien eigendom van mij. DHL heeft hem kwijtgemaakt en zal dan ook verantwoording moeten nemen en zelf actie moeten ondernemen. DHL moet hun wanprestatie bij Shein melden en tot een oplossing moeten komen..
Overigens is Shein wel een webshop in Nederland, maar er is op geen enkele manier contact met hen te krijgen. Er is geen email en er is geen telefoonnummer. De klantenservice is er cirkel van websites met allemaal verwijzingen, maar op geen enkele manier kom je tot waar je wil; in contact komen met ze...

Alle klachten die gemeld zijn door LMCHouben