<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlSmiletickets.nl klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Fri, 16 Feb 2018 08:50:56 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Money not refunded</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/money-not-refunded</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/money-not-refunded#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 16 Feb 2018 08:50:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/money-not-refunded</guid>
	<description><![CDATA[<p>In  October I've bought tickets. Day before event smiel tickets sent me mail that they didnt receive tickets from supplier and I will get money refund within 90 day. After 90 days didnt get refund, website is not active, phone number either, nobody replies on mails.

</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Smiletickets kaarten ABNAMRO toernooi niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/smiletickets-kaarten-abnamro-toernooi-niet-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/smiletickets-kaarten-abnamro-toernooi-niet-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 13 Feb 2018 08:06:23 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/smiletickets-kaarten-abnamro-toernooi-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Hallo,

Ik heb kaarten besteld en betaald voor het ABNAMRO tennis toernooi komend weekend 17 februari. Kreeg de downloadlink voor de kaarten gemaild, vervolgens is de site niet meer bereikbaar. Ook op gestuurde email wordt geen antwoord gegeven</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Oplichting</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/oplichting-1014</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/oplichting-1014#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 19 Oct 2017 06:39:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/oplichting-1014</guid>
	<description><![CDATA[<p>Hantering van woekerprijzen bij reservatie voor Cirque Du Soleil</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Andere kaarten geleverd dan besteld.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/andere-kaarten-geleverd-dan-besteld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/andere-kaarten-geleverd-dan-besteld#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 13 Oct 2017 12:21:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/andere-kaarten-geleverd-dan-besteld</guid>
	<description><![CDATA[<p>4 juni kaarten besteld concert André Hazes voor 14 oktober €95 per stuk zie bevestiging

Beste Klant,

Uw status van betaling is gewijzigd, hierbij sturen wij u een update.

Status betaling: betaling ontvangen
Ordernummer: ST04062017153537

eventAndre Hazes Jr
zaterdag 14 oktober 2017
20.00
Ahoy Rotterdamticket3 x € 95,00
Zitplaatsen
Eerste ring
verkooprpijs € 95,00statustotaalbedrag € 297,00
+ Handlingkosten: € 12,00
status bestellingontvangenstatus betalingUw order is compleet - Betaling ontvangentrack en trace code- nog geen trackcode bekend -klantnummer5948naama de vriesbedrijfsnaame-mail adresatede@live.nltelefoon0633584058adresradijsveld 10plaats5351lg berghemlandNederland.

Geleverd kaarten 2de ring €49 per stuk.
Men beroept zich op hun voorwaarden ondanks bevestiging</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Urbanus</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/urbanus</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/urbanus#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 13 Oct 2017 06:24:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/urbanus</guid>
	<description><![CDATA[<p>Heb 2 kaarten gekocht voir optreden van Urbanus in Koksijde volgende week vrijdag. Betaald en nog steeds geen kaarten gekregen. Ben naar Casino in Koksijde geweest en smiletickets is bij hen helemaal niet bekend. De plaatsen in het Casino worden aan 30 euro verkocht. Hier hebben we 68 euro per persoon vetaald plus 12 euro servicekosten. Wat een dieven zijn dat daar??Wat een bedrog! </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Afspraak niet nakomen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/afspraak-niet-nakomen-48</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/afspraak-niet-nakomen-48#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 06 Oct 2017 12:51:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator>DaMaFaLi</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/afspraak-niet-nakomen-48</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb tickets besteld voor dr Pol, morgen 7 oktober in apeldoorn. Zojuist een email in spambox gekregen dat het niet doorgaat voor mij en mijn broer. Op hun site staat 100% ticketgarantie, maar ze willen wel binnen 90 dagen (dat is 3 maanden?!) het bedrag terugstortten. Voel mij opgelicht en erg verdrietig</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tickets Cirque du Solei</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-solei</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-solei#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 03 Oct 2017 10:30:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-solei</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben hetzelfde meegemaakt als de meeste klachten over deze site.  3 Tickets aangekocht voor Cirque du Soleil:
ticket 3 x € 92,00
Zitplaatsen  Categorie 2
totaalbedrag € 288,00 + Handlingkosten: € 12,00

3 Tickets ontvangen onder een andere naam van € 42 per stuk.

Het geld is van onze rekening gegaan onder de naam 'MIJN KOZIJN' wat een schijnwerkerij in Nederland (Terborg) blijkt te zijn.


</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>cirque du soleil Totem zaterdag 30 september 2017</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/cirque-du-soleil-totem-zaterdag-30-september-2017</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/cirque-du-soleil-totem-zaterdag-30-september-2017#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 30 Sep 2017 22:28:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/cirque-du-soleil-totem-zaterdag-30-september-2017</guid>
	<description><![CDATA[<p>Begin september bestel ik via smiletickets 3 tickets van categorie 1 ter waarde van 108euro met verzendingskosten van 12euro voor de voorstelling van cirque du soleil op zaterdag 30 september. Dit was voor mii de eerste keer dat ik via internet tickets bestelde, dus voor mij op het eerste zicht was dit correct. Na een tiental dagen kreeg ik nog altijd geen bericht ivm mijn tickets, ondertussen was de betaling van 336euro gestort. Ik probeerde via mail contact te krijgen tevergeefs noch op het nr +31853034872 kreeg ik geen antwoord. Groot was mijn verbazing toen ik op 25 september eindelijk bevesting kreeg dat ik eindelijk mijn tickets kon afdrukken. MAAR de tickets die ik ontving waren van categorie 3ter waarde van 53euro.Ik begrijp nu wel dat er kosten aan verbonden zijn maar 165euro is nu wel hoog gegrepen, ik heb ook een zelfstandige zaak en met dergelijke  frauduleuze praktijken kan ik niet mee omgaan. Ik heb dan ook een mail terug gestuurd met de vraag andere tickets over de brug te komen, natuurlijk kreeg ik geen antwoord. dit is echt SCHANDALIG.  Ik informeer me nu voor een volgende voorstelling van Ciirque Du Soleil die plaats vind op 8 maart 2018 in A'pen en kom terug in aanmerking met smiletickets.Dit kan toch niet!!!  </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Opgelicht bij aankoop tickets voor Cirque du soleil</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/opgelicht-bij-aankoop-tickets-voor-cirque-du-soleil</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/opgelicht-bij-aankoop-tickets-voor-cirque-du-soleil#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 27 Sep 2017 19:42:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/opgelicht-bij-aankoop-tickets-voor-cirque-du-soleil</guid>
	<description><![CDATA[<p>een vriend bestelde drie tickets elk ter waarde van 108€, we kregen tickets ter waarde van 6€ elk.
UW ORDER
EVENEMENT	TYPE PLAATS	PRIJS	AANTAL	PRIJS	 
Cirque Du Soleil TOTEM
Paleis 12 Brussels Expo
zondag 1 oktober 2017 18.00	Zitplaatsen
Categorie 1	€ 108,00	3	€ 324,00
Subtotaal	€ 324,00	 
Servicekosten	€ 12,00	 
Totaal	€ 336,00
Hun antwoord:
Beste Klant,
Dank voor uw order, nummer: ST30072017142039,
 
LEES ONDERSTAANDE TEKST GOED DOOR, DEZE BEVAT BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW TICKET(S)!
 
de tickets zijn als bijlage meegestuurd in deze mail.
Print de bijlage uit en u heeft uw geldige ticket. 
Note: De unieke barcode op de ticket geeft per ticket maar voor 1 persoon toegang tot het evenement.
 
UITLEG NAAM TICKET(S):
Smiletickets is wederverkoper van tickets voor diverse evenementen. Wij kopen onze kaarten in binnen een groot netwerk van leveranciers. De kaarten die u hebt ontvangen zijn reeds doorverkocht. De naam die u op de kaart ziet staan is de naam van de eerste koper. De gegevens van de eerste koper dienen wel op de kaart te blijven staan. Iedere kaart heeft een eigen unieke barcode waarmee de geldigheid van de kaart en uw toegang tot het evenement gegarandeerd is.

UITLEG PRIJS TICKET(S):
De prijs die u betaald hebt voor uw tickets is tot stand gekomen door marktwerking, waarna we op onze inkoopprijs een mark-up rekenen. Omdat de inkoopprijs vaak hoger ligt dan de kostprijs van het ticket is onze verkoopprijs ook hoger. De prijs die u hebt betaald vertegenwoordigen de kosten en moeite tot het verkrijgen van de tickets. Het kan in sommige gevallen ook voorkomen dat tickets voor een minder populair evenement bij ons goedkoper worden aangeboden dan de prijs die staat afgedrukt op de kaart.

WAARSCHUWING
Geef in nooit uw kaartnummers vrij aan derden zoals organisatoren of andere partijen. Uw kaarten kunnen dan per direct geblokkeerd worden!!!
Indien u dit wel doet, is dit geheel voor uw eigen risico.
Bij vragen of opmerkingen, altijd contact opnemen met Smiletickets.
 
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een onvergetelijke dag uit bij het gekozen event!
 
Met vriendelijke groet,
Smiletickets
www.smiletickets.nl

Hopelijk kunnen een deel van ons verlies recupereren.

Met vriendelijke groeten, Filip.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>tickets Cirque du Soleil Totem</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-soleil-totem</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-soleil-totem#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 29 Aug 2017 18:34:11 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-cirque-du-soleil-totem</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tickets ruim op voorhand gekocht op 31 januari 2017 voor een voorstellingsdatum van 2 september 2017. Ik had niet door dat ik via een niet officiele ticketverkoper was gegaan. Ticketscategorie 2 gekocht op zaalplan ter waarde van 99euro/stuk + 15 euro handelingskosten. 
Enkele dagen voor het event krijg ik 2 tickets van een minderwaardige categorie, helemaal opzij volgens het zaalplan, ter waarde van 35 euro. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Fout ticket concert patricia Kaas</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/fout-ticket-concert-patricia-kaas</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/fout-ticket-concert-patricia-kaas#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 21 Jul 2017 12:32:34 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/fout-ticket-concert-patricia-kaas</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 17 juli bestelde ik voor een vriend 1 ticket categorie 1 voor het concert van Patricia Kaas in Oostende op zo 17 september. Kostprijs 108€ + 12€ kosten.
Mijn betaling werd eerst verschillende malen om onverklaarbare wijze geweigerd, uiteindelijk lukte het toch. 
Maar ik kreeg géén afprintbaar ticket. Hun klantendienst meldde mij 3 dagen  later dat ik dat ticket pas uiterlijk 24u voor aanvang zou krijgen.
Dan ben ik op reis en kan mijn vriend dat ticket niet in handen krijgen.
Vandaag 21 juli kreeg ik het ticket toch.
Onbekende naam op het ticket, vermelde prijs is 58€ en van categorie 2.
Ik wil graag annulatie en volledige terugbetaling.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>woekerprijzen andre rieu</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/woekerprijzen-andre-rieu</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/woekerprijzen-andre-rieu#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 14 Jul 2017 21:52:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/woekerprijzen-andre-rieu</guid>
	<description><![CDATA[<p>we hadden al lang de wens om naar zijn concert te gaan  
we  hebben op 14- november 16 kaarten voor andre rieu besteld.   en betaald . het was een kerstmis kado.  
 bij andere concerten geld ook wie het eerst komt wie het eerst maalt, maar na kopen een andere dag krijgen is raar. 
de vakanties zijn rond dit concert gepland, onze gasten komen speciaal over voor dit event.

de teleurstelling is groot toen we de kaarten krijgen voor een andere dag en op een andere rang. 
volgens de voorwaarden, die we moeten accepteren zal het juridisch wel dicht getimmerd zijn. maar het voelt onrechtvaardig.
we hadden speciaal van te voren hotel kamers geboekt
er zijn nog kaarten beschikbaar voor de tijd en rang die we besteld hebben voor 3x onze betaalde prijs.
wij hebben nu kaarten op een andere dag en lagere rang.
dit voelt erg als woekerwinsten.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Te veel betaald</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/te-veel-betaald-139</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/te-veel-betaald-139#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 10 Jul 2017 09:51:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/te-veel-betaald-139</guid>
	<description><![CDATA[<p>27/7/2016 tickets besteld voor Andre Rieu de prijs €229 en betaald, krijg bevestiging met de plaatsen vak A2. 3/7/2017 krijgen we de tickets toegestuurd en alles is verkeerd de datum is niet 15 juli maar 8 juli de naam op de tickets is niet muller Rita maar Graham Newton en de prijs is niet €229 maar €59, na veel e mails dat alles verkeerd was, zijn we dan toch maar gegaan en zaten dan ook helemaal van achter ik ben klein heb niets gezien zelf de grote schermen kon ik niet zien omdat er grote mensen voor ons zaten. We hebben wel bewijs van de eerste toekenning</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tickets dubbel zo duur als officiële prijs</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-dubbel-zo-duur-als-officiele-prijs</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-dubbel-zo-duur-als-officiele-prijs#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 10 Jul 2017 06:32:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-dubbel-zo-duur-als-officiele-prijs</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tickets Footlose musical gekocht aan €99 terwijl ze officiëel maar €44 kosten. Daar nog bijkomende kosten bij betaald...afgezet tot en met!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tickets niet beschikbaar</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-niet-beschikbaar</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-niet-beschikbaar#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 06 Jul 2017 08:17:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-niet-beschikbaar</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 16 januari hebben wij via smiletickets 4 kaarten besteld voor het concert van André Rieu op 8 juli. Vandaag (6 juli) krijgen wij te horen, dat de kaarten niet geleverd kunnen worden. We hebben hotel en alles al geregeld! Nadat ik hun op een zwarte lijst had gezien, was ik hier al bang voor. In de mail geven ze aan het geld binnen 90 dagen!! weer terug te betalen. Dan hebben ze mijn 400 euro bijna 10 maanden in hun bezit!! Ik heb gezegd, dat ik het geld per direct weer terug wilde hebben. Wat een drama dit, ik ga eerst duizend keer kijken voordat ik weer tickets op deze manier bestel.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tickets guns n roses</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-guns-n-roses</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-guns-n-roses#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 20 Jun 2017 14:26:59 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-guns-n-roses</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik kocht enkele maanden geleden 2 tickets voor het optreden van guns n roses op 24 juni, ik kocht golden circle tickets aan 189€ per stuk en vandaag krijg ik per mail 2 tickets general afmission. Telefoneren lukt niet, je geraakt er niet binnen, pet mail dan maar. Ik krijg antw dat het heel raar is en dat ze de tickets niet kunnen imruilen!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tickets Coldplay</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-coldplay-3</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-coldplay-3#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 20 Jun 2017 10:09:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/tickets-coldplay-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben enige tijd geleden online tickets besteld voor concert Coldplay op woensdag 21 juni. Gisteren krijgen wij een mail met de melding dat het waarschijnlijk niet mogelijk is om de tickets tijdig of zelfs niet uit te leveren, zonder reden... Als we morgen voor 14u niets hebben gehoord, hebben we pech, en zal ons geld binnen de 90 dagen teruggestort worden. Ook daar stel ik mij dan vragen bij? 
Wij zijn heel erg teleurgesteld, en hopen dat jullie ons verder kunnen helpen!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkoopprijs veel duurder dan echte ticket prijs</title>
	<link>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/verkoopprijs-veel-duurder-dan-echte-ticket-prijs</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/verkoopprijs-veel-duurder-dan-echte-ticket-prijs#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 25 Apr 2017 13:23:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/smiletickets-nl/klacht/verkoopprijs-veel-duurder-dan-echte-ticket-prijs</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb 2 tickets gekocht voor de show van Herman Van Veen. De tickets zelf hebben een waarde van 17 euro elk, terwijl de verkoopprijs 58 euro was bij smiletickets. De plaatsen konden niet gekozen worden, maar gezien de hoge prijs, kon men ervanuit gaan dat het goede plaatsen waren. Helaas waren de plaatsen dan ook de slechtste in de zaal. Ik zou zeker afraden om ooit tickets te kopen bij deze oplichters. Verder rekenen ze dan nog eens bijkomend 15 euro handling kosten aan :(</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
