Klacht: Smerig en niet in verhouding met prijs

op 07 september 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van vrijdag 24 augustus tm vrijdag 31 augustus hebben wij een vakantie geboekt bij Roompot Kustpark Texel (huisje 517).
Bij aankomst bleek het huisje al weken niet te zijn schoongemaakt. Alle was smerig, vloerenramen deuren enz. Zelfs het foffiezetapparaat was beschimmeld en een oude filter zat er nog in. Een wit doekje over de eethoekstoelen en deze was zwart! Op de bovenkant van kasten en schilderijen lag een dikke laag stof. Ook het terras buiten was ronsuit smerig en nimmer schoongemaakt. Daarnaast waren een aantal lampen stuk en onbrak een deel van het servies( Dit werd bij de receptie afgedaan met de mededeling dat dit afhankelijk is van de eigenaar en niet valt onder de verantwoording van Roompot!) Ook de tv bleek stuk te zijn……………….
E.e.a. wel gemeld maar de schoonmaker werd gesommeerd minimaal actie te ondernemen!.
Het viel ons in de week op dat de huisje door kinderen werden schoongemaakt dus………………..

Gewenste Oplossing:

De prijs van € 1400 euro voor dit weekje staat totaal niet in verhouding met hetgeen geboden. Ik ben tevreden als ik 50% van de reissom terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marten V