Klacht: Smartcards werken niet

op 20 oktober 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na een proefperiode van 1 maand zijn afgelopen zondag de zenders afgesloten zoals ned 1 etc. waar je voor moet betalen. Zondag is niemand te bereiken, dus maandagochtend direct om 09.00 uur gebeld.Blijkt dat ze bepaalde gegevens niet hebben. Dit allemaal doorgegeven en ze beloven dan met 24 uur dat je weer tv hebt. Dinsdag nog niet, weer gebeld, smartcardnummers weer moeten doorgeven. Woensdag nog steeds geen beeld, weer gebeld, smartcard wordt opnieuw geactiveerd moet binnen half uur weer beeld hebben. Helaas, weer gebeld moet ik alle gegevens weer opnieuw doorgeven die ik maandag al had doorgegeven. Tot op heden geen beeld en ik heb ook nog geen abonneenummer, dus ik kan geen account aanmaken op internet.

Dat wij vandaag weer beeld gaan krijgen. Net nieuwe klant en dan zo ermee omspringen?

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - Zenders zoals Nederland 1,2 en 3 zijn vrij te ontvangen. Deze zenders kunnen dus niet afgesloten worden. Wij hebben het idee dat de uitrichting van uw schotel niet optimaal is. Wij adviseren u om gebruik te maken van onze Veelgestelde Vragen. Onder de categorie Online Hulp bij foutmeldingen kunt u stap voor stap bekijken wat de oorzaak is van uw probleem. Uiteraard wordt een geschikte oplossing geboden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:12 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door kaylee2212