Klacht: Smart pack actie

op 27 september 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Mweijmans, Het spijt ons u mede te moeten delen dat onze actieafdeling geen streepjescode van de televisie heeft ontvangen. Om deze reden voldoet u niet aan de actievoorwaarden en komt u niet in aanmerking voor de SmartPack. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 28 september 2011 om 09:41 geantwoord

Wij hebben klant uitgelegd dat niet alle vereiste documenten door onze actieafdeling zijn ontvangen. Hierdoor is de aanvraag van de SmartPack afgekeurd.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Mweijmans, Wij hebben contact opgenomen met onze actieafdeling en zijn ermee overeengekomen dat uw SmartPack alsnog wordt opgestuurd. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Heeft op 10 oktober 2011 om 07:12 geantwoord

Alle vereiste documenten zijn opgestuurd, en de streepjescode die op de doos zit van de tv kan ik maar een keer opsturen!!!!
En die code had ik op de copie van de nota geplakt!!!
Mvr
M.Weijmans klantnummer 2810981375 bij Samsung

Reactie van de melder van de klacht mweijmans

6 jaren geleden - 30-09 toezegging dat SmartPack alsnog geleverd zou worden. Tot op heden niets ontvangen.De klacht kan nog niet afgesloten worden. Mvr klantnummer 2810981375 bij Samsung

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mweijmans