Klacht: Smart Balance Board kapot, geen reactie

op 05 juli 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medio januari gekocht, medio februari geleverd (niets levertijd van 7 dagen), eind februari gemeld dat Balance Board kapot is. Eind mei uiteindelijk teruggestuurd en sindsdien geen contact! Inmiddels twee brieven gestuurd, 1 om formeel verzoek tot reparatie en 1 later om formeel verzoek tot terugbetaling. Op beiden brieven geen reactie.
Telefonisch al weken niet bereikbaar!

Gewenste Oplossing:

Geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MireilleR